Hey sen!!!beni dinle!!

2010/12/13 § Yorum bırakın


Ben dila!!
Bir çok şeye dur diyen genç!!
Senin de dur demek isteyebileceğini düşündüm ve bu siteyi kurdum!! İnan bana düşünce engellenemez!Sokağa çıkarım fotoğraf makinemle, gördüklerime derim “gel fotoğrafını çekeyim sen de dur de”!!
Ama henüz sana rastlamamışsam,dur diyesin varsa hiç durma!! bana “dur diyen bir fotoğrafla”beraber neye dur demek istediğini mail at!!
izleme!!
ses çıkar!!
sen de dur de!!

mail: bencesendedurde@gmail.com

 

Bir Cevap Yazın

What’s this?

You are currently reading Hey sen!!!beni dinle!! at sen de DUR de!!.

meta

