Ses çıkar, Dur de! Ben seni duyarım!!

2010/12/13 § Yorum bırakın


 

Ben bir dila..

Bu günlerde baktım ki,isyan moum açık kalmış.Yanlış giden bir şeyler var! Benim DUR demek istediğim çok fazla şey var!!

Bunlardan ilki de bu suskunluk!! Bu suskunluğunuza bir dur demek adına artık sendedurde var!!

 

ister ” sen de dur de”

ister ” sende dur de “

isterseniz de ” sendedurde”  hepsi aynı kapıya çıkar yeter ki rahatsız olduklarına Dur demek iste!!

HADİ DURMA! SES ÇIKAR!!

Bir Cevap Yazın

What’s this?

You are currently reading Ses çıkar, Dur de! Ben seni duyarım!! at sen de DUR de!!.

meta

